M-A-R-M Masallah size biz sizden 1 hafta önce doğduk 36in başındaydık dogduğumuzda..Mama her bebek farklı tepki veriyor.Deneye deneye en sevdiğini bulabilirsiniz.Benim oglanlarim mama konusunda pek seçici değiller.Hipp de ictiler ,Sma da içtiler ama benim şu an içime en sinen Aptamil Conformil oldu.Tek paketi var zaten o da 300 gr boyutunda , büyük bir mama olmadığı için ziyan da olmaz En azından alip deneyebilirsiniz. Rica ederim 🙏