Bebisss34 DDerinnn 9 aylık olduk bende hala sallıyorum 🙁🤦♀️ Sallamazsam asla uyumuyor ve avazı çıktığı kadar ağlıyor😔 ne yapıcaz bilmiyorum 🤷♀️
_Sedefpurrr_3 Gündüz uykularını ana kucağında, gece uykusuna geçerken beşiğine koyuyorum. Ama beşiğe koymadan önce mutlaka ayakta sallamam gerekiyor başka türlü uyumuyor. Adet edindik