DDerinnn Bebeğiniz nasıl uyuyor?Benim bebeğim gazdan dolayı sallanmaya alıştı.Şimdi de bırakmıyor.Önerisi olan var mı?### Uyku
Selinsu1 DDerinnn ilk 4 ay plates topunda zipliyoduk kolikti cunku şükür ki geçti artik deli gibi ayakta sallayarak ve supurge sesi esliginde ortaligi ayaga kaldirarak uyuyoruz 6 bucuk aylik 😄😄
Ata0905 DDerinnn ah ah 7 aylık hala sallıyorum . Bı önerisi olan varsa bende bekleyeyim.ustelik benimki kolik falan da değildi 🙆
damlamirhat DDerinnn bende yeni doğduğunda kucagımda salladım alışmaya başlamış gibi oldu bıraktım şuan emziriyorum emziği veriyorum kendi kendine yatıyor canım şükür 🤲
Hlalg DDerinnn bebeğim kolik bebekti son çare çarşafta sallanarak sakinliyordu bu benim hiç alışmasını istemediğim bi yöntemdi ama çok çaresizdim o kolik saatlerinde mecbur sallıyorduk sonra herkes hamak tavsiye etti aldık valla bi tık da olsa rahat ettik onun içinde uykuya dalıyor şimdi
Bartu_smummy Benimki de memede uyumaya alıştı, uykusuu geldiğinde emmeden uyuyamaz, emzik de almıyor, ben allştırmadım aslında doğduğundan beri böyle🥴
Annesibebesi Bartu_smummy Ayy bizde ayniyiz. Uykusu geldiğini anlıyorum pışpışlıyorum yok illa meme istiyor.Hemen emzirmeye başladığım an hop uykuya geçiyor.
Serenty Bartu_smummy sırf bu yüzden ayakta sallamaya alistirmaya çalışıyorum ama nafile ise yaramıyor.canlari ne istiyor ise öyle yapıyorlar
Pamuguum Uyuturken salliyoruz uyurken salliyoruz gece salliyoruz salllamazsak uyaniyor ne zaman bitecek bu cile bilmiyorum nasil duzelecek 4 ayligiz
HazarAli Pamuguum ay bu biz 🤣 gece sırayla ayagımızda sallıyoruz yoksa uyanıyor 🤣🤣🤣 sinirlerim bozuldu kendş halime gülüyorum. İki haftadır besiğine koyuyorum uykuya dalınca evet belki daha erken uyanıyo ama en azından artık ayaklarımız agrımıyor
Cinarsmomy Doyurup gazini cikardiktan sonra besigine yatiyorum emzik veriyorum tabi emziksiz uyumuyor sonra cikiyorum odasindan genelde uyuyor ama uyumadigi zamanda oluyor bebegim 1 ay 7 gunluk suan
Echche Cinarsmomy öyle devam et canım gerekirse gündüz de bebek arabasına koy onda da uyuyorlar. Ama kucağında ve sallayarak uyumaya alıştırma. Emin ol sen böyle devam edersen bebeğin bozmaz düzenini maşallah. Gündüz durmadığı zaman bebek arabasına koy her işini yapabilirsin yanında durur o güzel çözüm oldu bana kucağa alışmiyor. Her işimi yapabiliyorum
Cinarsmomy Echche ana kucagi aldim gunduzleri yanima almak icin onda yatiyor cok sukur cokta huysuz bir bebek degil ☺️ Kucaga sallamaya alistirmamaya calisiyorum cok zorda kalirsak tabi yapiyorum ama cok cok nadir kucaga alisan sallamaya alisan bebek cok zor 😢
55eren55 DDerinnn canım benim bebeğim 7 aylık kimi zaman sallıyorum kimi zaman hiç salllanmadan kimi zaman da meme de uyuyor kimi zaman pışpışlıyorum uyusun diye ayakta sallıyorsan şiddetini yavaş yavaş azalt sonra salla dur yap ninni söyle yanına yatır sakinleşince yavaş yavaş bırakır sallanmayı
HazalBozdag Kızım 4 aylık daha öncesinde kolikti ve uyanana kadar sallıyordum. Artık diğer kızımla ilgilenemedigim icin cozum bulmaya çalıştım mecburen. Ayağıma aliyorum sallamaya başlıyorum tam gözü kapanacakken duruyorum ve pışpışlamaya başlıyorum bu şekilde uyutmaya başladım ayaklarim rahat etti gerçekten. Bu ara 4. Ay atağı, hareketlenme ve asidan dolayı sık uyanıyor ve sallanmak istiyor ama yapmamaya çalışıyorum.
Pamuguum HazalBozdag uyanan cocugu nasil sallamamaya calisiyorsunuz benimki sallanmadan gece bile uyanir
HazalBozdag Pamuguum uykusunu alamamış şekilde uyanıyor zaten bacağıma alıp pışpışlıyorum geri uyuyor bende beşiğine geri koyuyorum