Benimoykum Burda da soruyordum yaptıran varmı diye cesareti mi topladım yaptırdım bugüne kadar boşuna beklemisim 😁
pitircik2019 Benimoykum ben yaptırdım ama memnun kalmadım. Cildim aşırı yağlı ve kırmızı oldu bakalım ne zaman tamamen geçecek. Güle güle kullanın ☺️
Minime Benimoykum ay bende istiyorum iki kaşım birbirinden farklı ve ortası otoban mübarek 🤣 ama yaptırmaya zamanım yok
Benimoykum Minime 😁 yaklaşık 2.5 saat alıyor eşim ben kızım birlikte gittik büyük bir yer zaten kızım oynadı hep bı kaç kisi vardı zaten kalabalık ta olmadığı için ben alt kattaydim bende hep vakit bulamıyordum ama kurtuldum
Minime Benimoykum 😅eşim gelince aklına girmeliyim çok güzel olmuş sizinkiler de güle güle kullanın gözlerinizin de maşallahı var tü tü tü tü
1mom1baby Benimoykum güle güle kullanın güzel olmuş 😊 ben dokunuldugunda nasıl hissettirdiğini merak ediyorum tüy mu yoksa kaş görünümlü boya mı
Sema06 Benimoykum Benimoykum ne kadar kullanılıyor acaba kalıcı mı ben araştırdım bir sene diyorlarda sizede sormak istedim
Benimoykum 1mom1baby canım ben uzun süre Golden sonra kas kalemi kullandım asansörlü olan çokta doğal duruyordu kaslarım ona rağmen çok daha güzel oldu elime değişik bir şekilde gelmiyor kaş yani 😁