UraSsmom yesimyusuferen Giydiritken iyi de çıkarırken özellikle kaka yapmışsa sevmedim ben 1 kez aldım daha da almadım
UraSsmom Haha 2 sene olmuş nerdeyse postu açalı şimdi farkettim. Aslında prima 70 kuruşa geliyo dediğinde anlamalıydım 😂
sokomel yesimyusuferen bence de cırtlı harika bir icat yok gevşek mi bağladım yok sıkı oldu canı acır mı diye sürekli elimi göbeğine götürürdüm çok kafaya takardım eskiden.