yesimyusuferen Kızlar neden külot bez daha ucuz denemek için aldım çok rahatmış ama anlayamadım neden ucuz olduğunu 😂
asyasare yesimyusuferen bende anlam veremedim ona bence de daha rahat 😂 internetten aliyorum ben primanin. normal cirtli bezi daha pahali
Yeniann3 yesimyusuferen banada cırtlı daha rahat geldi 😄 çünkü kilotu geçirene kadar bırtla beraber kaka geliyor 😄😄😄
balcicegin_annesi yesimyusuferen çünkü kullanımı çok kötü ben de anlam veremediğim için kullandım ama kızım her altına yaptığı zaman içindeki kaka ben cırtcırtı açınca çıkardı onu bağlamak zor olurdu çöpe atana kadar yani anlayacağın 100 adeti 10 TL olsa da almam ancak çocuğu tuvalete alıştırırsam alırım ama onun dışında aman aman yani bütün markalardan da aldım yani bu kolaylık değiş cırtcırtlı normal standart bez en rahatı
asyasare Yeniann3 benim kiz 7 aylik yerinde durmuyor kilot bezi bile giydirirken hoop yuzustu donup emeklemeye basliyor😂 cirtliyi hic takamiyorum o yuzden. evde 1 paket var ne olur ne olmaz diye doktora vs giderken cirtli takiyorum
asyasare Candy1907 sayi olarak bilmiyorum ben internetten toplu aliyorum. mesela prima aktif bebek tanesi 76 kurus iken aktif bebek kilot bez 71 kurusa denk geliyor. ikisini de koliyle aliyorum. ayni yerden.
Arasannesi yesimyusuferen bence satısları artırmak adına olabılır külot bez her zaman cırtlıdan daha az satılıyor cunku.baska bır sebep bulamıyorum ben.anneler genelde daha buyuk bebeklere gıydırdıgı ıcın ufak bedenlerıde pek satılmıyor
Mom107 yesimyusuferen valla ben külot bezlerden hiç memnun değilim kışın zaten kullanıllı gelmedi bana yazında oğlum çok terliyor 2 yaşında terlediği için giydirirken yapışıyor vucuduna çekemiyorum bile😂yine cırtlı bez bence aslında yaz aylarında külot bezler biraz daha pahalı geldi bana
VERA19 yesimyusuferen aa ben yurt dışında yaşıyorum burada da külot bez daha pahalı ve sayısı daha az,cırtlı bez hem daha uygun hemde sayısı daha çok🤭 Neden acaba
Nyles2019 Oğlum 17 aylık külot bez çok rahat hemen geçiriveriyorum hangis siteden alıyorsunuz acaba ?Ben cırtlı bezi sevmiyorum.
asyasare Nyles2019 ben akakce uzerinden kirmizibeyazz.comdan aliyorum prima aktif bebek kilot bez. tanesi 71 kurusa denk geliyor
EvaBahar Çıkarırken yırtmak gerekiyor çöpe atarken de tekrar bi poşet ihtiyacı duyuyorsun. Sadece çiş yaptıysa iyi direkt indirilebilir 🙈 ama kakalı bezi değiştirmek benim adıma hiç konforlu değil. teşvik amaçlı ucuz olsa Gerek
MmMeteninannesi EvaBahar arka tarafinda banti var onunla bezi kapatıyorsun canim.direk çöpe atabiliyorsun.belki dikkat etmemissindir diye yazdım 🙂
Syhn94 Külot bez terleme yapıyor, çiş kaçırıyor, aynı zamanda lastik kısmıda bebeği sıkıyor hep iz yapıyor bir kez aldım pişman oldum 🤷🏻♀️
KitapKurduAnne Ben çok memnunum külot bezden . Kızım 9 aylık ,6.aydan beri külot bez kullanıyorum . Prima Premium Care . Çöpe atarken de arkasında cırt cırt var ,bezi ikiye katlayıp bantlıyorum,hiçbir yer de batmıyor .🌸
Aralik2019 yesimyusuferen valla fiyati neden ucuz bende anlam veremiyorum ama surekli internetten külot bez getirtiyorum hem adet sayisi cok fazla hem fiyati indirime geliyor.dogdugundan beride ayni bezi kullaniyorum fakat 2 ay once kesfettim internette daha indirimli oldugunu.5 numara kullaniyoruz sleepynin 100 tanesini 64 liraya aliyorum.molfix islak mendil izotonik sulu olani 6 tanesi 27 liraya aliyorum