@Nurtalib geçmiş olsun canım benim kızımda 1 hafta oluyo yataktan düştü beşiğinde uyumuyo dönemediği için bizimle yatıyodu bi anda gece düştü sesine kalktık. O günden sonra odasını ayırdım yere yatak yaptım orda yatırıyorum daha güzel uyuyo çok şükür düşme tehlikeside yok bende rahat ettim. Daha önce yapsaydım keşke diyorum ikimiz içinde iyi oldu ne aklım kalıyo ne de artık uykusuz kalıyoruz.