Nurtalib Dun gece besikten düştü şükür bi seyi yok 2 saat kontrol ettik hastaneye götürmedik ama yeni 1 yasina girdi siz nerede yatiriyorsunuz bebeklerinizi artik besikte yatirmam bi fikir verin lutfen
Eylulbebek Nurtalib bizimkide düştü 1 kez yataktan bir kezde kendi beşiğinden ben on çare yatak odasına yere yatak yaptım yanlarına yastık dizdim yerde yatıyorum 11 ay 12 günlüğüz
Senemasil Nurtalib benim oğlum 7 aylık park beşik aldım ben kendisine biraz daha büyüyünce aşağı indiricem beşiğini hem çok daha güvenilir oluyor böyle allah korusun en korktuğum şey bebeklerin düşmesi
Derinnn466 Nurtalib bu yüzden park yatak aldım kızım 2 yaşında bir bı sene daha kullanırız muhtemelen en garantisi
Nurtalib Senemasil aynen canm cok kötü bi sey Allah korusun bebeklerimizi bi de yuksek ki gece biz uyurken kalkip düşmüş şükür bi seyi yok
Senemasil Nurtalib allah korumuş çok çok dikkat etmen gerek canım ve en büyük tavaiyem park beşik yada genç odan varsa yatağın yanına korkuluk yaptır
Nurtalib Derinnn466 bastan onu almak lazimmis canm sepet besikte yatiyorlardi benimkiler oda baya yuksek
Annesirintugceuzun Nurtalib Park yatakta 1 yaşından beri. 2 yaşında odasını ayıracağım ve montessori alacağım inşallah. 👌
Nurtalib Annesirintugceuzun benimkiler ikiz olunca bilmiyorum ne yapacagimi en iyisi yerde yatircam galiba
GramPozitifBakteri Nurtalib benimkide yataktan düşmüştü anlık resmen yastık koymamışım kenara içim geçmiş ağlamasına uyandım şimdi yer yatağı yaptık orda yatıyoruz kafam rahat en azından beşikte hiç yatmadı zaten..10 ay 11 günlük..herşeye tutunup kalkar oldu bide en güzeli yer
Dn123 Nurtalib benimki 9 aylık bir iki aya yer yatağı yapacağım yabi şu yere yakın yataklar var ya onlardan alacagim
Nurtalib Dn123 bizim sepet besigin alt tarafi çıkıyor direk yere koyuluyor ama o tahtalardan da aşar yine duser kesin en iyisi yer gibi canm
Nurtalib Senemasil sepet besigin alt kismini cikardim canm yanina da sunger falan koydum duserse en azindan sungere duser oyle yaptim simdilik
Yelizdurmus Deletedmom5447 evet ayakları var açıyorsunuz sallanıyor . Ben park yatak aldım çok memnunum şuanda
Turkoglu Deletedmom5447 evet beşik özellikli olanlardan seçerseniz rahat oluyor genelde sallanıyor zaten