Bsrapolat092 doğum sonrası (sezeryan ya da normal farketmez) çoğu kadı da oluyor sindirim sorunu. Bol bol kefir için activia yiyin kayısı incir kaynatıp için. Ama ishal de olmamak lazım.kanama da olduysa büyük ihtimalle çatlak vardır şimdiden dr a gidin kremleri erken dönemde kullanin yoksa sonra pişman olursunuz.