Bende doğumun dan önceden hemoroid vardı doğumdan sonra hayatım oldu bir işkence afedersiniz sanki cam parçası geliyo gibi adet olur gibi kan geliyodu makatımdan ağlıyodum acısından üstüne bide kabızlık olunca hepten vahim bi duruma geldim zaten hemoroidi kabızlık çok tetikliyor, artık bigün eşime yalvardım beni kurtar diye oda aktara sormuş aktar bi çay vermiş “Drot” Diye onu kullandım bi kaç gün Onun sayesinde Tuvalete çıkabildim Allah’a şükür bebeğime de bi yan etkisi olmadı sende onu deneyebilirsin canım