isill bize doktor basmak istemiyorsa zorlamayın 12 aya kadar basmaması problem değil diğer gelişimleri normal gidiyor hazır olunca basar dedi. Hatta ben bir çok fazla babıldamıyor konuşmuyor dedim oğlumun da doktor da konuşacağı tuttu çığlıklar ded ded demeler doktorda bak gayet konuşuyor dedi😂bebeklerin ne zaman ne yapacağı hiç belli olmuyor