Merhaba arkadaşlar. Bebegım 7aylık ve emeklemıyor emeklemeyı geç dönmüyor Bile yuz ustu yatırınca basıyor çığlığı hoc sevmiyor . Yurutece koyuyorum 10 20dk kadar olduğu yerden bır adım gıtmıyor . Ayakta durmaya bayılıyor ben tuttuğum zaman . Ne yapmam gerekır bu durumda kendı kendıne mı bırakayım akısına yoksa yaptırabılıcegım bı aktıvıyeye var mı?