Bebeğim doğduğu zaman bana sadece bol bol emzirin dediler , sütüm de geliyordu .. Ancak sarılık oldu çünkü çekemiyormuş bebek, mama takviyesine başlamıştık . Şimdiki aklım olsa ilk günden başlardım ki çocuğum hastanede yatmasın , o 2 aylık sarılık sürecini yaşamayalım.. Uyandır emzir emzir .. Hem kendimi hem bebeği yıpratan bir süreç ..Mama gerektiğinde verilmesi gereken bişeydir, zehir değil . Çevremde bu konudaki hiçbir lafı da duymuyorum , çocuğumun doyması herşeyden önemli 🌸 Doymadığını düşünüyorsanız takviye yapın, o da siz de rahat edin 👍🏻☺️