Bebus canım kaç aylık bebişin? Belki ememiyordur tam sütün vardır. Stres yapma, uyku da çok önemli tabi. Sütünün taşımasına gerek yok ki. Bol bol emzir, olmuyorsa mamayla takviye edersin nolucakki. Önemli olan bebeğin sağlığı, üzülme. Bende 2 ay mama meme gittim sütüm yetmiyor diye ama 2 haftadır meme veriyorum. Lactamil içiyorum gece yatmadan,bütün gün memede olunca azalıuordur haliyle. Sen de bir dene, bir de bestlak damla da iyi gelmişti.