Kntrczlem Bende şimdi PTT aradım 13 de yatmış gittim PTT ama kadın sisteme düşmedi dedi ne zaman düşer
Adadamla MinikmucizemEbrar ya ben sorguluyorum ödeme aşamasında diyor gidiyorum yatmamis. Yatınca ne yazıyor Allah aşkına sıkıldım PTT ye gitmekten
MinikmucizemEbrar Adadamla Bize başvuru yaparken 1 ay sonra ayın 25 in de yatar ptt ye demişlerdi öylede oldu e devlette ödeme aşamasında yazıyordu ay sonu gttiğimizde hemen teslim ettiler sorun yaşamadım hic