202 tl süt parası yatıyor nüfus müdürlüğüne çocuğun kimliğini çıkarmak için gittiğinizde bunun için işlem onlar kendileri yatıyor o çok kısa sürede yatıyor
diğeride Doğum parası 300 tl.sosyal müdürlükten gidip başvuru yapmanız lazım.başvurduğunz ay değil gelecek ayın 25 inde yatar dedi oradaki bayan daha gitmedim PTT ye.bu arada bu Doğum parasını almadıysanız çocuk 5 yaşına gelene kadar başvuru yapıp alabiliyormussunuz