Bebeyiginzi kac aylık?yenidogum yaptıysanız en iyisi gece uyurken ve yahut evde kimse yokken cıplak gezin hava alsın cok cabuk toparlayacaktır hic bir krem falan bu kadar etki etmeyecektir emin olun, yara olsa bile zor da olsa emzirmeye calışın ben aglaya aglaya emzirirdim bir süre sonra geciyor , az bi şey sabr