Bir göğsüm çok yara olduğu için daha az emziriyorum o göğsümü sağmıyorum da sağarsam içmiyor. Diğerinde süt azaldıkça emziriyorum ama günde en az 3 defa emziriyorum o göğsümden. Ne zaman emse kusuyo ama. Acaba süt beklerse bozulur mu artık gerçekten böyle saçma bi düşünceye kapıldım ama bilen biri yardımcı olur mu?