bburcuu yıldırım doruk hastanesindr Sabahattin Karakaya çocuk doktoru çok memnunuz en ufak bir şeyde telefonla ulaşabiliyorum gerekmedikce hastaneye çağırmıyor. O kadar doktor değiştirdik 9 aya kadar hiç bir doktor dil bağını fark etmemişti bu doktorumuz ilk gördüğü anda fark etti. Çok ilgili güler yüzlü bı doktor kesinlikle tavsiye ederim.