bburcuu benim kızım kakasını yapmıyor diye gitmiştik.eline kağıdı kalemi alıp bize bağırsaklari çizerek tamamen nasıl çalıştığını,neleeden etkilendiğini,bu durumun hangi sebeplerle olabileceğini,düzelmezse nelere yol açacağını çizerek detaylı anlattı. her gün kakasini yapıp yaomadigibi bana mutlkaa mesaj at dedi.dusunun,her gün doktorla kaka muhabbeti yapıyorduk😂