Minikannesi00 KmslCnn canım çocuk doktoru yıkamayın dedi ,ama doğum doktorum bana bilgilerin yazılı olduğu kağıt verdi . Orda göbek düşmeden banyo yaptırın ,iyice kurutup alkolle temizleyn sorun olmaz yazıyordu
Minikannesi00 KmslCnn valla bende biraz beklemiştim 5 gün falan ,sonra dayanamayıp yıkadım 😂 minik akşama kadar uyudu öyle bi rahatladı ki ,uykuda emziriyodum gözünü bile açmıyodu
KmslCnn Naz_N Onlara göre çocuk büyütmüşler çok biliyorlar 🙄 ben ise yeni çocuk doğurdum bilmiyorum onlar daha tecrübeli
Eminos KmslCnn annemleri bekliycem diyin ama banyo yapincada bebek bi rahatliyor uyuyor yani gobek bagi dustu ertesi gun ablamla yikamistik ablam gelmisti ben tek yikayamam diye
KmslCnn Eminos Asıl mesele göbeği ne kadar iyilesirse o kadar iyi çünkü kayınvalidem göbeğini de islaticam temizlensin diyor öyle daha kötü olur ki ıslak kalırsa
Eminos KmslCnn evet tabiki islatmaktaki amaci ne ki acaba sasirdim su an musade etmeyin sizde dur anne kuru kalmasi lazim filan diye soyleyin bebek sizin elinizde olsun kayinvalideniz suyu döksün ama annenizi beklemek istediginizi soyleyin
esila_naz KmslCnn Yok canım 1 gün sonra zaten bizim göbeğimiz 15 gün sonra düştü doktorumuzdan 1 gün beklememizi söyledi öyle yıkadık ama yıkamadan 1 gün sonra hafif sancılandı ve çok az da bir kanaması olmuştu kızımın çok şükür korkulacak bir durum olmadan atlattık.
Pelo_00 KmslCnn ben düştükten bir gün sonra yıkamıştım bence annenizinde olmasını istiyorsanız bekleyin
KmslCnn Eminos Çok fazla araştırma yapıyorum hem burda hem nette herşeyi en ince ayrıntısına kadar sonra örnek verdiğimde işte biyle yapılmaması lazım yapan pişman olmuş diyorum kayınvalidem başkasıyla konuşunca işte izin vermiyor internete bakıyor falan diyor Yara yani islatinca temizlenir mi Allah aşkına islatinca iyileşme süresini uzatmış olucaz
Songulkaya KmslCnn 4 günlükken banyo yaptırıp hastaneye gitmiştim doktorun eline düşmüştü 😁 düştükten sonra istediğin zaman yaptirabilirsin diye biliyorum canim ama için rahat etsin yarası biraz kuruyunca yaptır
zerroya KmslCnn ben hastaneden çıkardıktan sonra hergün banyosunu yaptım göbek bağına da günde üç defa pansuman yapmıştım 7. günde düştü çok şükür 🙏🏻 🧿
Yademm KmslCnn 2 gün geçti ve kaynanam hergun geldi her gelişinde göbek bağı düştümğ diye soruyodu bıraksam ilk hastaneden geldigimzde yıkıcaktı üstüne basa basa yüz defa dedim doktor uyardı yıkamayın diye diyordum Simdiki doktorlarda değişik diyodu sinir ediyodu beni herseye bi fikri vardı bende haber vermeden düştükten sonra yıkadım kendim 🤨
KmslCnn Yademm Valla en iyisini yapmışsın canım benim.Yaw bende direttim yikatmamak için tutturmuş düşmüyor ben yikayacam anne olmaz iyileşmez diyorum anlatamıyorum ama yıkamadık çok şükür
Yademm KmslCnn ya benim ablamın 3 çocuğu var bilmeden hepsini yıkamıs göbekbagı düşmeden iltihaplandı diyodu bana bziimki hiç sorunsus düştü çok şükür o bile yeni öğrendi yıkanmıcagını
KmslCnn Yademm Tabii ya yikanmasa daha erken düşer bazıları aslında yıkanınca da erken düşüyor ama o neye göre değişiyor bilemiyorum 😅
Ozgeruya KmslCnn 4 gunlukken gece düştü bizim gobegimiz sabah doktor kontrolümüz vardı doktor bugün yikayabilirsiniz demisti ama kaynanam oglene kadar yikanir bebek dedi ogleni gecti diye 1 gun sonra yıkadık
KmslCnn Ozgeruya Bizimde akşam yıkanmaz diyorlar inanmıyorum tabii öyle şeylere de çok yüz göz olmamak lazım onun için az önce yıkadık bizde