Merhaba kızlar 🥰 9 günlük olduk bebeğimin az önce göbek bağı düştü.Doktorumuz bir gün geçsin sonra banyo yaptırın demişti.Kayınvalidem hemen yarın yaptırıcam diyor bende sonraki gün yaptırmak daha iyi olmaz mı dedim.Artı annemler memleketten geldiler şuan yanımda değiller diğer akrabaları ziyarete gittiler yarın akşam gelecekler bende ilk banyoda annemde olsun istiyorum yani.Siz göbek bağı düştükten ne kadar süre sonra banyo yaptırdınız? 🌸🤗