derinseda doktorumuzun listesine göre yoğurdu pekmezle tatlandırmak mümkünmüş. Oğluma sadece yoğurt çorbası verebiliyorum, henüz yoğurda geçemedik. Tadını sevmedi yeter ki içsin diye pekmez koyuyorum. Şeftaliyi çiğ verdim, şükür sorun yaşamadım. İlk ay zeytinyağı koymadım. Doktorum kabız olduğunu hissedersen 1 çay kaşığı içir dedi. Armut kayısı ishal, elma muz şeftali kabız yaparmış. Dengeleyerek vermeye çalıştım hep. 3 gün kuralını sadece alerjen ürünlerde yap demişti doktor. İlk ay hiç 3 gün yapmadım. 2.Ay çorbalara zeytinyağı koydum.
kaşık mama 2. Ayda listemize girdi. Meyve yoğurt veya kaşık mama yazıyordu ikindi için listemizde. Doktor dışardaysan, hazırlayamadıysan kaşık mama ver, çok tercih etme dedi. 2 ayı geçti ek gıda verdiğim henüz hiç kaşık mama vermedim