Pamuguum merhaba, 4 aylıkken ek gıdaya başladık. Blenderı yasakladı doktorum. Havuç kabak ve patatesi haslayarak, meyveleri ise haşlamadan cam rendeden geçirdim. 1-2 tatlı kaşığı ile başlayıp ay içerisinde 1 küçük çay bardağına çıktık miktar olarak. Bebeklerde başlangıçta emme refleksi güçlü olan, yutma refleksi değil. Bu nedenle 1,5 hatta 2 ay döke saça yedi oğlum☺️ Epey sabırla yedirmek gerekiyor. Şükür Bogazında kalma problemini 1 kez yaşadık.
ilk ay zeytinyağı listemizde yoktu, 2. Ay çorbalara geçince zeytinyağı koymaya başladık.