tugbamomy 46 günlüğüz. Geceleri biberonla gunduzleri meme emiyoruz. Dogdugundan beri bu sekilde ilerledik. İkimizede kolaylik oluyor. Biberon olarak philips avent kullaniyorum. Anne göğüs ucuyla ayni olani. Sen farkli marka kullaniyorsan bunuda deneyebilirsin bence