Hanımlar iyi akşamlar. 52 günlük anneyim ilk bir ay silikon göğüs ucu ile emziriyordum bebeğim tutamamıştı ama sonradan alıştırdım. O dönem sağdığım sütleri biberon ile veriyordum ama şuan hiç bir şekilde biberonu almıyor 🤦🏻♀️ Göğüs ucunu kavrayınca mı almıyor acaba ? Biberonu neden kabul etmezki bir kaç kere atmak zorunda kaldım sütleri…