Prensinannesii06 anladım 😔 çok geçmiş olsun. Herhangi bir problem yok Di mi hasar falan. Ya niye soruyorsun derseniz benim oğlum 7 aylık Dr 1 yaşında yapalım ilk dozu dedi, okul çağındaki çocuklardan bulaşıyor muş, bizde de okula giden çocuk olmadığı için. O yüzden sordum, Allah tekrarlarını yaşatmasın.