Zeyzey2616 bende braun kullanıyorum kulaktan olcen hamılelıgımı ogrenınce ilk aldığım üründü. Bir arkadasım dalga gectı temassız olcenler daha ıyı hemde ucuz odanın, corbanın ısısını da olcer dedi uzuldum taaa ki oglum ateslenıp acıllık olana kadar 38.9 olctuk biz mudahele ettik olmadı acılde temassız alından boyundan olctuler atesi cıkmadı bizimki kulaktan olcen oldugu ıcın daha hassas dıye dusundum
Sonra arastırdım bir cocuk doktoru kesinlikle kulaktan olcen alın maddi durumunuz yoksa ıkı farklı marka koltuk altından olcen alın temassızların pek ıslevı yok maalesef dedi