Uykusuzanne [bilinmeyen] Emerek 😓 ama artık yorucu bir hal aldı derin uykuya geçene kadar (1saat) beni bırakmıyor 😔
Dyguu Bu konuda nolur bana da yardımcı olun ne gece nede gündüz uzun süre dalarak uyumuyo bebeğim iki aylık çok zor ve yıpratıcı bi hal aldı 😭
fatima Busra5009 saç kurutma makinesiyle var olan sesi bastıroyoruz bizde sonra kapatıyoruz tam dalınca 😊
Fatze [bilinmeyen] benimde etiketler misiniz. Henüz 35 günlüğüz. Bizde bir düzen kuramadık. Çok huysuz. Saatimiz yok. Uyuyup uyanıyor. Tamamen anlık gelişiyor
Rabiaa Zuhalnehir benim oğlum da 3ay 25 günlük ben ona en başta gece ve gündüz ayrımını öğrettim zor oldu ama sürekli hava kararınca beşiğine koydum şuan o hava kararmaya başlayınca hemen uyku moduna giriyor eğer uyutmazsam birz geçse basıyor yaygarayi
Slmkhrmn [bilinmeyen] merhaba yorumlarda size çok denk geldim çok takip ettim ama ben ogluma bi care bulamadım söyleki gece uykusunda oğlum saat başı uyaniyor çok az emi yor bi daha uyuyor yani abartısiz her saat başı uyaniyor böyle olunca ben perişan oluyorum çok verimsiz bi uyku uyuyorum 3 ay 7 gün oldu hala kesintisiz 3 saat uyumuslugum yok bu yüzden sürekli yorgun oluyorum bazen de sinirli ve agresif..... ben nasil yapabilirim lütfen bana da bi fikir verin artık vücudum kaldirmiyor bu yorgunlugu😢😢
Rabiaa Benim bebeğim de hastaneze yattı :( ve bütün düzenimiz alt üst olmuştu sizi çok iyi anlıyorum :( Ben bebeğime İlk olarak Gece Ve Gündüzü ayırt etmesini Sağladım hava kararmaya başlayınca onu beşiğine koydum ışıkları kapattım sabah 6 ya kadar uyur oyalaniriZ biraz sonra 9 30 da uyur 1,2 ye kadar ikindi vakti uyutmm peygamber efendimiz o vakit kimse uyumasın diyor Zaten hava kararmaya başlayınca oğlum hemen uyku moduna giriyor Ben üst üste aynı işlemi yapınca oda kabullendi :))
ozelegtmcianne [bilinmeyen] birkaç gün sonra 4 aylık olacağız ve ne yazık ki gaz problemimiz hat safhada gün içerisinde yarım saatlik uyku sürelerimiz var sabah 8 de uyanır 10 a doğru uyur kurulmuş gibi yarım saat dolunca uyanır bütün gün uykuları böyle akşam beş altı sonrası uyutmuyorum ama ne yazık ki uykuya geçme saati on bir bazen on bir buçuk. 8 9 gibi uyutsam da yarım saat sonra kalkıyor ve on bire kadar uyumuyor ayrıca uykuya geçiş çok sancılı sürekli ağlıyor ilk çocuğum okuyorum araştırıyorum bir de sizin tecrübenizden faydalanmak isterim nasıl bir yol izlememi önerirsiniz teşekkürler