Zuhalnehir
Hanımlar iyimgeceler herkese🌚. 3 ay 12 günlük bebeğim. Uyku düzenini kurmuştum taki bi hafta önce grip olana kadar. Her gün kurulu saat gibi 12 de uyurdu. Sabaha karşı beşte kalkıp emer tekrar uyurdu. Hastalığı yüzünden uykusu 2 buçuk 3 e kaydı. 2 olmadan asla uyumuyo. Şimdi çok şükür iyileşti ama eski düzene geçemiyorum nasıl yapıcaz var mı bi bilgisi fikri olan acaba 😒
Zumrahilal
Zuhalnehir valla bizde suan ayni durumdayiz bir hafta onceye kadar uyku duzenimiz cok guzeldi ama şuan saat sabah 5 e kadar uyanik kaliyo
momofpoyraz
Zuhalnehir yazdıkların çok tanıdık geliyor😐
Ebeoz
[bilinmeyen] benim kiz Sabah 7den once yatmiyor 15 gundur. Ondan once de en erken 01:30da uyuyordu. Gunduz uyutmayinca gece hem uyumuyor hem de sabaha kadar agliyor 😞😞
Samiye
Ebeoz aynı biiiizzzzzz 😓😓 napicaaaz
Zuhalnehir
[bilinmeyen] 9 da uyuduğu zaman yarım saat sonra kalkıyo ama. Ben bu kızı anlamıyorum ki. İki olunca derin uykusuna geçiyor 🤦🏽♀️🤦🏽♀️🤦🏽♀️
Ayaz33
Ayaz33
[bilinmeyen] ayy cok zor bu defıklerınız bızde 12den asla uyumuyoruz
Zuhalnehir
[bilinmeyen] ikide yatıyo gece beşte emziriyorum bazen uyuyo direkt bazen uğraştırıyo. 6 oluyo saat diyelim. Sonra sekiz buçuk dokuz arası bi daha kalkıyo. Altını değiririyorum. Emziriyorum yada mamasını veriyorum biraz uğraştırıyorum 11 de tekrar uyuyo öğlen bire kadar ondan sonra gün içinde uyuduğu uyku yarım saat max kırk dk. Gece iki oldu mu tekrar derin uyku. Bir günü böyle geçiyo
Nehirmine
Zuhalnehir inanır mısın benim kızım da aynı şimdi bak anca geçti derin uykuya hep böyle bende çok üzülüyorum aynı senin dediğin saatlerde uyanıyor öğlene kdr uyuyor bidaha
Nazaykt
Canım benim oğlumda çok düzensiz uykusu doğduğundan beri 3 ay 20 günlük sizin bebeğinizin uyku saatleri nasıl ne zaman başladınız düzen kurmaya
Gunisigin
[bilinmeyen] uykuyla ilgili daha önce post açmıştınız gerçekten çok faydalıydı şimdi tekrar okumak istedim ama bulamıyorum 😞 keşke o zaman ekran görüntüsü alsaydım benim kızımda şuan 2 ay 25 günlük yavaş yavaş dğzen kurmaya çalışıyorum ama olmuyor 😞 yazdıklarınızdan faydalanacaktım
Zuhalnehir
[bilinmeyen] çok teşekkürler hemen bakıyorum
deletedmom2200
[bilinmeyen] bende bir türlü beşiğine alıştıramıyorum ya ve gece çok sık uyanıyor ya kucağıma alacağım yada başka bir destek 🥺 deliksiz 2 saat uykumuz yok 😭
Uykusuzanne
[bilinmeyen] hangi kitabı okudunuz merak ettim uyku ile ilgili derin araştırmalar yapıyorum Ve bebeğinizi desteksiz mi uyutuyorsunuz ?
Nazaykt
Çok teşekkür ederim canım umarım bizim de bi düzenimiz olur
Ebeoz
[bilinmeyen] cok haklisiniz ama gunduz uyandirmakta pek basarili olamiyorum. Yaptigim seyler altini acmak, renkli sesli oyuncaklar gostermek, konusmak, sarki soylemek, ayak tabanini sikmak, yuzune uflemek 😄 hic Bana misin demiyor. Obur tarafa donup uyuyor. Gece uykusu uyuyamadigi icin uzuluyorum ben de. Uyandirma konusunda sizin onerebileceginiz bir sey var mi? Bir de gece kucagimda uyuyor. Izin versem sabaha kadar uyur ama besigine koyunca 5 dakika icinde uyaniyor. Tekrar bir saat uyutma fasli basliyor.
Uykusuzanne
[bilinmeyen] aynı kitapları okuyoruz umarım desteksiz de uyuyur bebisiniz🤗
Esinim
[bilinmeyen] beni de etiketlermisiniz uyku yazınıza ?
Busra5009
[bilinmeyen] benim kızım da gece 2gibi derin uykuya dalıyor sabah 5-6gibi kalkıyor uykulu emip uyumaya devam ediyor 10 11e kadar.tekrar emiyor bıraksam 2ye 3e kadar uyur 😔 sonra gece 2ye kadar uyumuyor ben bunu düzeltebilir miyim nereden nasıl başlamam lazım. kızım 6.ayına girdi bugün.
Zuhalnehir
Zumrahilal inşallah tekrar düzeliriz
Busra5009
[bilinmeyen] çok teşekkür ederim umut oldunuz sabaha başlıyorum inşallah☺️ Benim kız sese çok duyarlı. Çıt dese irkilir uyanır bu da düzenli uyumadığı içindir belkide.
fatima
Busra5009 saç kurutma makinesiyle var olan sesi bastıroyoruz bizde sonra kapatıyoruz tam dalınca 😊
Gunisigin
[bilinmeyen] teşekkür ederim 😊