Umaysmom Nermin_erzk benim kızım da 3,5 aylık ve aynı şekilde 5-10 dk emip bırakıyor bi etrafa bakıyor geri veriyorum geri alıyor yine 5-10 dk emip bırakıyor🤷♀️ gazını çıkarıp oynuyorum yarım saat sonra yine 5-10 dk emiyor döngü devam ediyor. 🥰
Nermin_erzk Umaysmom benimde bir ara öyle oldu canım panik yaptım şimdi düzeldi çok şükür bende senin gibi yaptım 😊
Nermin_erzk Eymennnnnn bütün büyüyen bebeklerde bu böyle canım doktor bana çok emiyor dediğimde seni oyun yapıyor 10 15 dk emmesi yeterli maximum 20 dk demisti
Tosbikinannesi28 Nermin_erzk her lafa kulak asma etrafta çok laf döner onunki yiyo bizimki yemio onunki hareketli bu cılız doyuyorsa gerisi önemli değil günde 5 kes ıslak bez değiştiriyorsan hiç sorun yoktur
Nermin_erzk Tosbikinannesi28 aynen valla herkes bişey diyor insanin sinirini bozuyor doktor çok iyi dedi sadece doktorumuzu dinliyoruz
Tosbikinannesi28 Nermin_erzk en iyisini yapıosun bizim evdede var öle tutturdular şimdide yürüteç diye istemiyorum doktor önermiyor anlatamıyorum
Nermin_erzk Tosbikinannesi28 alma bence hem çok kaza oluyor bebeklerde onun yüzünden hemde bedensel olarak önermiyor doktorlar daha bugün bir annenin bebeği yurutecte kafasını çarpmış kadıncağız hastaneye götürecekmiş korkmus
Nermin_erzk [bilinmeyen] bende deneyeceğim bakalım bitsin de bir bezi bende düşünüyorum hemen değiştireceğim canım sağol bilgi için