Nermin_erzk Hiç endişelenme canım. Her bebek belli bir süre sonra daha az sürede emiyor. Benim kızım şu an 6 aylık olacak 2 dakika maksimum 3 dakika emiyor 😊 doymasa durmaz zaten ağlar merak etme.
Sütüm yetmiyor mu, niye az emiyor düşüncelerine de hiç gerek yok kafana takma.
Gece uykusuna gelince illaki her günü bir birini tutmuyor bebeklerin.
Mesela benim kızım 3,5 aylıkken 5 ayına kadar hiç gündüz uykusu uyumadı desem yeridir. Ama şimdi düzeldi maşallah 🙏