Biraz zor yöntem ama aşırı etkili kaşıdığında o yerde küçük bir delik çıkıyor ortaya o ısırdığı yer orayı bulup sıkıyorsun tırnağınla su gibi sıvı çıkıyor anında kaşıntı kalmıyor salgıladığı o herşey o sıvıda ama dediğim gibi orayı bulmak zor kaşıdıkça görünmeye başlıyor