Melekler Kızlar dün açım Hava da yemek yiyorduk kolumu ve ayak bileğimi sinek ısırdı kolonya döktüm hemen bugünde hafif şişte ve kaşınıyor buz koydum biraz başka ne iyi gelir
bjkesra1903 Melekler sivrisinek ısırınca oluyor benim alerjim var kabarır kocaman olur her ısırdığı yer alelrset hap veriyordu doktor bana
Prensinannesii06 Melekler sirke sürün bebeğimi ısırmıştı internetten baktım sirke sürdüm gerçekten de kızarıklığı falan kalmadı böcek ısırdığında da aynısını yaptım geçti hemen iltihap falan olmadı
Bernaaazynp Melekler küp şekeri hafif ıslatıp ısırdığı yere bastır bi süre hemen kaşıntıyı da şişliği de alıyor bugün denedim yeni anında bitti.
demeterdogan Melekler avil diye bi merhem var onu kullanabilirsin bebekler içinde kullanılıyo bi kaç gün önce kızım içinde kullanmıstım
Melekler demeterdogan valla evde Yok ALerji için o zaten biliyorum sirke ve tuz buz falan koydum kaşıntısı gitti şişliği gitmezse yarın onu alırım
demeterdogan Melekler her evde olması gereken ilaç bence insallh sabaha geçer gerek kalmaz geçmiş olsun 😊
Mom16 bEnim de bebeğim öyle. Fenistll jel sürüyorum da acaba sirke sürebilir miyim 7 aylık ? Ve alerjik bebeğim
Melekler Mom16 buz koy oda iyi geldi bana bir de nette okudum buzdan sonra kurulayıp tuzlu su bastım oda biraz yaktı iyi geldi gibi biraz