Emelimsi Regen alışırsınız... bebişiniz büyüdükçe aranızdaki bağ da artacak oyuzden o gülümce dünyalar sizin olacak.. güzel günler çok uzak değil inanın
Cekuli Regen vala ne yalan söylim uyumuyorum ya ama artık alıştım uyuma fırsatım olduğunda bile uyumuyorum zombileştim sanırım😂
Regen NarTanesi bu gece son kez geldi annem zaten artık kendim bakacağım bakalım testleride yaptırcam
[silindi] Regen hafta sonu bebeği babaya verip dinlenmek lazım. 10 günlük olduk geceleri dönüşümlü ilgileniyoruz bebeğimizle. gündüz anneme bırakıp süt sağıp biraz uyuyorum. yemeğimi falan yapıp biraz daha annemin ilgilenmesiyle daha dinç kalıyorum
Regen [silindi] benimki sağdıktan sonra sütü içmiyor. İlla memeden istiyor o yüzden sürekli emziriyorum malesef uyuyamıyorum