Regen ben o zamanlar daha dinçtim,çok çok az uyur bütün işlere de yetişirdim.normalde hiperaktif biriydim uyurken bile sürekli hareket halinde olduğumdan dinlenemezdim.bebek büyüdükçe daha da yorgun hissediyorum,emzirdikçe de uykum geliyor oksitosin hormonundan sanırım.işler elbet halledilir siz dinlenmenize bakın.