Urasmom bana da seseryanım bitti dikişlerim esnasında söylendi. Daha doğrusu ben sordum😂 bütün dikiş ve yara izlerim keloid oluyor nolur güzel dikin dedim 😆 dikişi yapan hanfendi eczanede dikiş izleri için krem var al kullan dedi ben de aldım ama düzenli kullanmadım bebek herşeyi unutturdu dişimi fırçalamaya zor vakit buluyorum baya da büyük bi krem aslımda tekrar başlayayım ben de