demetersoy Urasmom Urasmom yara izi derken nasıl yani. Benimde iz var ama rahatsız etmiyo. Baya aşağıda çünkü. Bikini giysen bile gözükmez. Sizin ki çok mu yukarıda. Nesinden rahatsız oldunuz
Urasmom demetersoy yoo aynı yerde benimki de ama doğum vücudumda fazla değişiklik yaratsın istemiyorum. Fazla çatlağım da olmadı mesela ama onları da geçirmek için elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Tamamen kendi psikolojimle alakalı yani.
rabiakilic2626 ikimelek ben doğum yapalı 6ay oldu şimdi kullansam geçer mı benim doktorum vermedi 🤦🏻♀️
ikimelek rabiakilic2626 denemek lazım masaj topu ile deneyip geçen var geçmedi diyen de var çevremde benim
Jeida Ben bu kremi daha önce bileğimdeki bir ameliyat dikişi için kullanmıştım. Çok da bi faydası olmadı açıkçası. Sezeryan dikişi için doktorum hiçbirşey vermedi bana ama madecassol da iyi geliyor diye duydum. Onu kullanacağım bakalım.
Urasmom Esilyaa bana da demedi. İnternette tesadüfen gördüm doktorumu arayıp sordum. Sorunca söyledi. Neden krem önermediniz diye sorunca da pahalı olduğu için dedi. Ekstra arayıp soran olursa tavsiye ediyormuş. Sinirlendim açıkçası. Böyle saçmalık mı olur?
Elifnur12 ikimelek canım ne zaman kullanmaya başladın sezeryandan sonra 5 ay bitti benim kullansam geç mi oldu acaba
Urasmom MarlaSinger henüz bir etki görmedim ama daha yeni kullanmaya başladım. Doğum yapalı 1 ay oldu henüz.
EVLATASKK Urasmom aa çok iyi oldu bu postu gördüğüm 1 hafta önce doğum yaptım dün kontrolde bana da bu kremi kullanmamı söyledi.umarim sonuç aliriz
ozge3747 Urasmom Evet kullandım, kullanırsanız çok iyi olur çok etkili bir krem. Hem izi çok azaltıyor hem de yaranın keloid olmasını önlüyor