Ecm aynı şeyleri yaşıyoruz canım. Kesintisiz beş saat demişsin. Biz bir saat bile uyumuyoruz. 8 ayda 13 kilo verdim. Bebegimi çok seviyorum onu yansitmamaya calisiyorum ama yoruldum. Birine desem. Şimdi bebek büyütmeye ne var maması hazır bezi hazır çamaşırı makinaya yıkıyor bulaşığı makina yikiyor. Biz nasıl büyüttük diyolar. Psikiyatri ilaç önerdi bebeğimi emzirdigim kullanamıyorum. Vücudumun heryeri ağrıyor . Zaten depresyon kaygı bozukluğu geçmişim var😔😔