2melek1anne Belmaeylul evet yapiyordum geçen ki hastalikta suan ikizimden birisi iyilesti diğeri hala hiril hiril sesli burnu sik sik serum fizyolojik ve aspirator kullaniyorim bakalim ins geçer
Rabia88 Merveedd iyilesmenize sevindim bizde de doktor 3 ilaç verdi karıştırıp makine ile verin dedi ama kızım maske izin vermiyor siz nasıl verdiniz ağız başlığı ile mi
Merveedd Rabia88 maskeyi pek tutmak istemiyorlar evet kucağımda oturtarak oyun yaparak verdim hep 1 hafta sabah akşam sonra iyileşti kontrole götürdük
Rabia88 Merveedd bize de bu ikisi ve İzotonik serum verdi yalnız gözüne gelmesin dedi ama ister istemez geliyor
Ecm Merveedd evde buhar nakinası var benim yine de almam gerekiyor mu hanımlar ,serum yaptığım halde burnunda hırıltı hiç bitmiyor valla
Merveedd Ecm yok buhar mak değil bu nebulizatör maskesi var içine doktor yazıyo ilacı onu koyuyosun direk içine çekio
ikos58 Balcocuk2 ventolin yerine ben baya zamandır ipravent e geçtim o kadar çarpıntı yapmıyor bir doktorunuza danışın isterseniz ventolin in yazılışını görünce bile tahammül edemiyorum
ikos58 Balcocuk2 ventolin yerine ben baya zamandır ipravent e geçtim o kadar çarpıntı yapmıyor bir doktorunuza danışın isterseniz ventolin in yazılışını görünce bile tahammül edemiyorum
Rabia88 Balcocuk2 bana da hemen hemen aynı yazdı doktor ama bizim 6 kez ventilon serum fizyoloji koyuyor musunuz yoksa ikisini mı karistiyorsunuz
Merveedd Ozlem0009 nebulizatör makina içine ilaç koyup onu buharlaştırıp maskeyle soluyor bebek bunu kullandığımızda 5.5 aylıktı şimdi 6.5 aylığız
Nekwa Merveedd canil bağımlılık yapıyor iste Beenim büyük 3.5. Yaşında 2 yaşından beri cekiyoz bronsit belasini yazin bile 2 ayda 1 bronşit..
MerveOzt Merveedd uyumaması gerekiyor uyanıkken alması gerekiyor. Uyurken bi işe yaramaz diyor doktorumuz
MuhammedAmine Merveedd hangi marka model kullanıyorsunuz acaba birde 24 günlük benim oğlum biz kullanabiliyormuyuz acaba bir bilginiz varmı ?
Merveedd MuhammedAmine şuan evde değilim mak adını bilmiyorum ama eczanelerde satılıyor kardeşimin ikizleri doğduğunda içine saf su koyarak kullandı prematüreydi bebekler