_linamm Dilara_Ada5747 kuzum Trendyolda var biz bi eczaneden siparişle getirttik öğlen 1 gibi söyledik 5’de gelin dediler öyle gidip aldık
Eylul270520 Aptamil kızımı aşırı kabız yaptı üç dört gün tuvaletini yapamamıştı zeytinyag damlatıyorduk mamaya sonra sma kullanmaya başladık doktor onu önerdi ne gaz sorunu ne de kabızlık yapıyor memnunuz
Dilara_Ada5747 birbulutannesi idrar çok yapıyor ama kakasını solucan gibi yapıyor inleye inleye cok zahmet çekiyor
birbulutannesi Dilara_Ada5747 ilk aylar öyle korkmayın lütfen benim de bebeğim 4 aylık oldu kolik bir bebekti 🙏🏻 probiyotik bağırsak çalıştırıcı biogai alın o iyi gelecektir gazdan kıvranıyordur gaz surubu da nurse harveys Colex deneyin 🙏🏻
mer_mer Dilara_Ada5747 biZde hipp kullanmıştık doğru veriyorsunuz her 30mlde 1 ölçek zaten arkasındada yazıyor galiba yanlış hatırlamıyorsam bizide hipp kabız yaptı similaca geçtik doktor önerisi ile
mer_mer Dilara_Ada5747 değiştirdikten sonra hemen geçmiyor maalesef 10 gün oldu değiştireli yeni düzeldik diyebilirim tabi gaz damlaları ve biogaiada kullanıyoruz mama mı yoksa damlalar mı iyi geldi bilemiyorum
yigit57 Dilara_Ada5747 ölçü doğru ama emmesi daha iyi olurdu, keşke prof, yardım alsaydınız hala geç kalmış sayılmazsınız.
Meva_ Dilara_Ada5747 zeytinyağı koy gün de bir iki mamasına, doktor önermişti. Ama işlenmemiş olsun, hatta ben 1 çay kaşığı içirin arada
Cansu03072020 Dilara_Ada5747 bizde mama(hipp)+meme olarak devam ediyoruz 43 günlügüz geçtiğimiz hafta 3 gün boyunca yapmadığı oldu endişelenmeyin. Karnına bol bol masaj yapın şayet 3. Günün sonunda yapmazsa mamanın içine günde bir kez bir çay kaşığı sızma zeytinyağı koyun. (Sindirimi en kolay mama hipp içiniz rahat olsun.) 🤗💐
Elifada-gulsen2020 Dilara_Ada5747 bizde ilk aptamil aldik fakat icmedi hem anne sutu hem mama seklinde gitmemizi istedi sarilik doneminde doktor fakat olmadi bir haftadir humanaya gectik cok sukur cok rahat ettim.
Deletedmom348 Dilara_Ada5747 Tam ölçek bıçakla üstünü sıyır canım. 2 ölçek 60 ml. Üstünü sıyır tam olsun öyle ver. Tepeleme değil