Derenkuzum aslında elini değil parmağını emiyor olması daha çok sıkıntı. Çünkü şu an keşfetme doneminde aynı zamanda dişleri de kaşınıyor olabilir elini emmesi normal, geçiçi bir süreç. Benimki 2 ay 20 günlük 1 aydır böyle. Ilk başlarda ac diye sürekli emziriyordum ama onla alakalı olmadğını anladım. Çok rahatsız oluyorsanız eldiven takin. E bebekten diş kaşıyıcı eldiven sipariş ettim doktorumuz onu kullanabilirsin demişti onu deneyeceğim.