
3 ay 1 haftalığız. Kızımın elleri hep bu şekilde. Hani normal bir şekilde bir parmağını ağzına koyup emse karışmazdım da bu şekilde ağzına sokup duruyor. Uyanık olduğunda aç olsun tok olsun hep bu şekilde ağzını açıyor, boğazına kadar sokup öksürüp duruyor. Normal mi? Sizin bebekleriniz bu şekilde mi? Ne yapmam gerekir yardımınıza tecrübelerinize ihtiyacım var. Daha anlamadığı için dikkatini dağıtamıyorum ellerini tutmaktan başka bir şey yapamıyorum