Aselbuk Bebekliev hmm anladim canim bn duphalac kulkanmdm dogumdan snrs kendime kulkanmastim ordan biliyom cocugadami kulkaniliyomus 😀😁bir an once gecer insalah
Rainbowpath Bebekliev ben bugün 1 çay kaşığı verdim bakalım. Etki ederse yazarım. 5 ml bebek için diyor ama o kadar içmedi
Rainbowpath Ben artık paranoyak oldum. Acaba bişey yuttu da bağırsağında mı takılı kaldı ondan mı yapamıyor gibi şeyler düşünürken buldum kendimi. Denemediğimiz şey kalmadı. Yok yok…
tugceilealin Rainbowpath yok canim oyle bisey degildir simdi ek gida donemindeyseniz sizde bagirsaklar tanimadigi birsuru besinle karsilasiyor.hazimsizlik normal.ben zeytinyagi verdim bi kasik hala bekliyorum.cocuk ikinirken kipkirmizi oluyor yarin da yapmazsa care doktor.
bself33 tugceilealin doktorda birşey yapmicakki bizimde oldu kabızlık eczaneden Kaan aldım yaptım çok rahatladı tavsiye ederim ya da aç karnına kayısı püresi o da çok işe yarıyor
bself33 tugceilealin zeytinyağı icirebilirsin eğer öylede yapmazsa masaj falan ise yaramazsa aç karnına kayısı püresi var genelde işe yarıyor o da olamzsa bı krem var jel şeklinde popoya sıkıyorsun lavman yapıyorsun fitilden daha zararsız
Fatmafehmi tugceilealin benimde öyleydi arkadaşım acı elma yağı al ayağına ve göbeğini ovala dedi 1 2 damla yapıp ayağını ovala. Ben biraz fazla yaptım çocuk cok uyuyordu. Hemen gazını çıkarıyor inanılmaz rahatladı ağlaması tamamen kesildi