Bugün aynı durum başıma geldi 4 aylık oglum Bi kaç gündür aynı kabız az yapıyor yaparken zorlanıyor bu günde çok huysuzdu hep aglıyor Du baktım ıkınıyor kıo kırmızı oluyor yüzü gözü ama yok hemen küçük bir fitil attım ve 15 20 dk sonra kakasını yaptı ve rahatladı sizde yapabilirsiniz korkulacak birşey yok ama sürekli yapılması iyi degil..