Smhaylsz yaaa valla tıpa tıp aynıyız bebeğimi kimseye bırakıp uyumazdım ayaklarım ellerim aşırı derece şişti yorgun ve narkozlu olunca. Doğumdan 5 6 gün sonra Bi gece 2 saat uyudum diye düsün şişliklerm bile indi. Gece acile görürdüğümüzü bilirim ben 😂eşim hep kızardı cok evhamlısın diye sadece buda neki yok kakası şöyle yok kusması böyle testler yaptıra yaptıra eşimin cebinde para kalmadı 😂lohusalık cok zor hele ilk 3 ay alısamıyosun herseyini kafana takıp korkuyosun ama işte annelik hem mükemmel hemde çok zormuş 🙄artık akıllandım tabi herseyi evham yapmamaya calısıyorum yoksa bu gidişle tımarhaneye yatırıcaklar beni🤦🏼♀️ Çık canım dışarı ben kac kere cıktım insan öyle bebeğe sarıyor bebeğide rahat ettirmiyor benim oğlum 2 aylıkken uykusunda nefes alısı hırıltı dye uyandırıyodum cocugu 4 5 kez baya kafamda seyler kuruyordum o yuzdn en önemlisi benim gibi yapmadan cocugu rahat bırakman o gayet sağlıklı iyi annesi 😍