Smhaylsz ah sırf bu yüzden bebeğim uyuduğunda uyuyamıyordum devamlı kontrol ederdim gece uyuyamazdım allaha şükür 3,5 aylıktan sonra geçmeye başladı sürekli burnunu açıyorum ama hırıltısı artmıştı bi ara bronşit olmuş meğersem ben hırıltısı hep var dite götürmemiştim doktora devamlı ağlayıp uyumayınca gitmiştik hastaneye meğersem yavrum bronşit olmuş🙄 doktora götürmenizde fayda var. ayrıca burnunu açıyomusunuz malum evlerde kalorifer soba flaan yanıyor burnuda tıkanıyor hırıltısı bu yüzdende olabilir canım