pitircik2019 BOLAHENK uyanmasına yakın poposuna pis pis yapın , sevdiği ninni varsa onu soyelyin uykuya geçecektir.
BOLAHENK pitircik2019 gece beslenmesini kesebilirsem sonra da uykuya geçme alışkanlığını değiştirmek istiyorum dediğiniz gibi uyutmak istiyorum, onu bir kaç defa denedim emmeden uyumayacağı için çok ağladı, gece beslenmeden uyumaya alışırsa dediğiniz gibi uyumaya da alıştırırım inşallah 🙏
BOLAHENK Siyahbeyazl benimkide çok direnicektir biliyorum ama bir kaç gün sabredersem alışır belki diye ümit ediyorum inşallah
Siyahbeyazl BOLAHENK Tabikide, kararli oldugunu hissetir, bir kac gune alisir eminim, allah yardimcin olsun
pitircik2019 BOLAHENK inşallah 🙏 gece uykusuna geçmeden tahıllı gece maması var ondan da verebilirsiniz. Benim doktorum tavsiye etmişti fakat emzirdigim için ihtiyaç duymadım.
Balkzm_0604 BOLAHENK bir anda kesme bence canım kaç bu gece takip et kaç defa emiyor yarından sonra sayısını düşürerek azaltırsun Başarabilirsin 🥰🥰😘
BOLAHENK Balkzm_0604 Teşekkür ederim 😊 😘 ama biran da kesmezsem daha çok direneceğini ve kafasının karışacağını düşünüyorum o yüzden bir anda kesmek istedim.
Bilgiliannem BOLAHENK 11aylikken kestim.gunduz çok iyi ek gıda ve anne sütü veya mama alması gerekiyor.gunduz kaloriyi güzel alır akşamda yemek yer uyur.bu şekilde acıkmayacagindan emindim.15gunde sonuç aldım ara sıra uyanıyor su veriyorum.
BOLAHENK Bilgiliannem ayy maşallah siz başarmışsınız, darısı bize, tam olarak nasıl yaptınız önerileriniz nedir, mesela bu gece 3 de biberonla süt veriyim diyorum sadece, siz nasıl yaptınız
Balkzm_0604 BOLAHENK en iyisini sen bilirsin o zaman canım nasıl yapmak istersen bir kaç gün sık dişini sonra alışır inşallah 😊
Bilgiliannem BOLAHENK kendi kendine uyuyor oğlum iki kere uyanirdi.uyaninca hep su verdim sakinleştirdim ilk günler çok zordu.bebeğe göre değiştirmiş.iki kere uyandiği için alışkanlık olmuş onu farkettim.hep aynı saatlerde uyandı 15-20gün sonra bir e düştü uyanmalar.çok sabırlı olmanız lazım.bir arkadaşım başlamisti ama emzirmiş pes etmiş sabredemedim diyor.
Bilgiliannem BOLAHENK aşama aşama azaltabilirsn.su miktarını artır süt oranını azalt yavaş yavaş.30cc azalt iki üç günde bir.sonra su verirsin anlamaz olur inşallah
Mom8 BOLAHENK benim kızım 1 yaşında. Doktor kontrolde gece beslenmesi hakkında birşey söylemedi. Kızım normalde 2 kez kalkar ama diş çıkardığı zamanlar sürekli memede uyuyor. Beslenmesi gerekir mj bilmiyirum ama ben çalışan anneyim gece o istediği sürece emziririm yoksa vicdan yaparım yani gün boyu ayrı kalacağım zaten
BOLAHENK Mom8 haklısınız, ben gündüz bol bol temas kuruyorum ve anne sütü veriyorum, ama gece üstümde uyumasından ve sürekli uyanıp emerek uyumasından çok yoruluyorum hem kalitesiz uyuyoruz hemde reflü olucak diye korkuyorum
Mom8 BOLAHENK evet o şekilde zor gerçekten. Annelik de hiç bir şeye benzemiyor ki. Gece ağlasa su verip sallasan aç mı kaldı diye düşünmekten uyku tutmaz sürekli meme versen reflu olur mu korkusu Allah yardımcımız olsun
Drykmsl BOLAHENK gece beslenmesini azaltarak kesebilirsiniz. Kızım ilk uyandığında su vermiştim 2. Kalkmasın da tekrar su verdim Bi sonraki nde çok aglamış tı açlık aglaması gibi emzirip geri yatırmıştım. 1 hafta sonra o beslenmeyi de kesmiştim.
BOLAHENK Bilgiliannem umarım sabredebilirim benimki 2 defa değil kırk defa uyanıyor 🤦♀️ çok uykusuz kalıcam ama inşallah olumlu atlatırız bu süreci