Bebeğim tam 11 aylık, doğdu doğalı gece saat başı uyanıyor ve sadece emerek uyuyor, artık sabrım tükendi, gece beslenmesini bu gece tamamen kesmek istiyorum, gece saat 9 da iyice doyurup yatırıcam uyandıkça ayağımda sallıcam ama asla emzirmeyeceğim su vereceğim, sabah 7 de kalkıyor kalkınca emzireceğim. Tek endişem acıkırmıki gece 😖Önerilerinizi tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim, teşekkürler 😊