Fadimr Eceaydin05 bende 3 Aralık ta spinal oldum 2 haftadır belim sırtım çok fena. Mahvoldum ama emzirmeden kaynaklı die düşünüyorum 🤔
Drkfdm Spinal anestezi de geçici baş ve omuz ağrıları yapabilir benim doktorum bol kahve iç demişti. Bende omuz ağrısı çok yaşadım allah şifa versin canım 🙏🏻
Huzurum42 Eceaydin05 aynen canim korse kullan dedi dr belini destekler agrin az olur dedi gerçekten öyle
Eceaydin05 Huzurum42 dünden beri hamile yastığımın üzerine koyup emziriyorum bide parol içtim sıcak su torbası da koydum bugun ağrı yok çok şükür
BilGen0609 Eceaydin05 hayır canım ömür boyu değil ... geçti benim sırt ağrım ... emzirirken de sırtıma büyük bir yastık koyuyorum bebeğin altında da yastık var ... baya rahat ettim böyle 👍
Arzu Ben emzirmiyorum ama bende de var o bel ve sırt ağrısı🤦🏻♀️ Spinalden diye düşünüyorum. Hele iki ev temizliği yapıyim yerimden doğrulamıyorum. Şu zamana kadar hiç bilmezdim bel sırt ağrısı